مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

بایگانی

انتخاب مبلمان اداری

مبلمان اداری میز اداری | پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۷ ب.ظ

انتخاب مبلمان اداری , چگونه می توانیم در انتخاب مبلمان اداری مناسب موفق باشیم؟ : همه ی ما میدانیم که این روزها در بازار مبلمان اداری دارای جنس های متفاوت و رنگ های مختلفی هستند. این همه تنوع موجب شده تا در انتخاب کمی سردرگم شویم البته نباید فراموش کنیم که در این باره انتخاب های زیادی در مقابل ما قرار خواهندگرفت. برای خرید مبلمان اداری باید به فکر سلامتی کارکنان مان باشیم زیرا آنها ساعت ها بر روی صندلی می نشینند و در همین باره باید در انتخاب مبلمان ادرای توجه بسیاری داشته باشیم.

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

استاندارد به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعاتی است که باید بسیار به آن دقت شود. بعد از استاندارد باید شرایط فیزیکی و همچنین قابلیت تغییر ارتفاع را فراموش نکنیم.

یکی از ویژگی های مهم که پیش تر به آن اشاره کردیم قابلیت تنظیم ارتفاع است چون این موضوع در مراقبت از کمر و ستون فقرات بسیار تاثیر پذیر است،اگر صندلی که ما خریداری می کنیم قابلیت تغییر ارتفاع و عمق را نداشته باشد نمی تواند یک تکیه گاه مناسب و مطمئن باشد. صندلی باید بگونه ی طراحی شده باشد که هیچ آسیبی به کمر نزد و قابلیت حفاظت از کمر و سر و شانه ها را نیز داشته باشد و افزون بر تمامی مطالبی که بیان کردیم باید به عنوان یک تکیه گاه خوب برای ستون فقرات باشد.

انتخاب مبلمان اداری

آیا شما هم روزانه ساعت های زیادی را بر روی صندلی می نشینید؟ اگر از دسته افرادی هستید که مجبورید از صندلی های غیر استاندارد استفاده کنید باید فراموش نکنید این موضوع سبب ایجاد آسیب های جدی مانند کمر درد به بدن و گردن شما می شود و بعد از گذشت زمان زیادی دیسک کمر خواهید گرفت.

البته خستگی شانه ها ، گرفتگی عضلات ، درد در مفاضل زانو و آرنج ، ایجاد شدن دیسک کمر ، درد در گودی کمر و درد ستون فقرات و کمر و از همه مهم تر از بین رفتن تناسب اندام شما با اثر بد نشستن روی صندلی گریبان گیرتان خواهد شد ؛ در نهایت اگر شما از صندلی غیر استاندارد استفاده می کنید توصیه می کنیم هر طور شده صندلیتان را تعویض کنید.

مبلمان اداری از دسته وسایلی هستند که همه جا مورد استفاده قرار می گیرند پس بادوام بودن و با کیفیت بودن آنها اصلا نباید فراموش شود. اگر شما سعی کنید ارزان ترین مبلمان را بخرید که به صرفه تر باشد این امکان را دارد که پس از مدتی شما را مجبور کند که دوباره از نو وسایل خود را تعویض کنید. در زمان خرید مبلمان اداری موضوعات زیادی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  • کیفیت چرخ ها
  • قابلیت شستشو (روکش صندلی باید به گونه ی باشد که قابل تعویض باشد و جنس صندلی در فصل گرما سبب ایجاد عروق نگردد).

اگر به موارد بالا دقت کنید می توانید یک انتخاب ایده آل و عالی داشته باشید البته از انتخاب رنگ مناسب نباید غافل شد. زمانی که می خواهید مبلمان اداری بخرید از نظرات کارکنانتان نیز بهره بگیرید زیرا که این کار موجب می شود تا آنها انگیزه بهتری داشته باشند و همچنین کارکنان پی ببرند که شما برایشان ارزش قائل شده اید. به صورت کلی می توانیم بگوییم این کار سبب می شود که آن ها با انگیزه بهتری در محیط کار کنند و در نهایت حس خلاقیت را نیز در آنها پدید آورد.

  • مبلمان اداری میز اداری

مبلمان اداری

میز اداری

پارتیشن شیشه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی