مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

بایگانی

با انواع طراحی داخلی شرکت گوگل در سراسر جهان آشنا شوید

مبلمان اداری میز اداری | پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ

می‌توان گفت که امروزه دیگر کسی در جهان وجود ندارد که اسم شرکت گوگل را نشنیده باشد. زیرا گوگل یکی از بزرگترین کسب و کارهای آنلاین جهان است که توانسته است موفقیت جهانی به دست آورد. امروزه دیگر مردم سراسر جهان، حداقل از یکی از محصولات شرکت گوگل نظیر جی‌میل و یا موتور جستجوی آن استفاده می‌کند. در حقیقت می‌توان گفت همه ما روزانه چندین و چند بار از موتور جستجوی گوگل برای یافتن پاسخ سوالات خود استفاده می‌کنیم. اما سوال اینجاست که آیا ساختار سازمانی شرکت بزرگ گوگل نیز به شکل سایر شرکت‌ها است؟ احتمالا برای شما هم جالب باشد که بدانید طراحی داخلی شرکت گوگل بسیار متفاوت‌تر از سایر شرکت‌ها است. در حقیقت می‌توان گفت طراحی داخلی شرکت گوگل زاییده‌ی ایده‌های خلاقانه و جذاب است.

احتمالا برای شما هم مثل من جذاب است که بدانید حال و هوای داخل شرکت گوگل چگونه است. البته باید بدانید که طراحی داخلی شرکت گوگل در کشورهای مختلف متفاوت است. اما در حالت کلی قرار گرفتن در محیط کاری مدرن متفاوت و پر از ایده‌های خلاقانه و منحصر به فرد می‌تواند بسیار جالب و هیجان انگیز باشد. شاید هم بتوان گفت که ایده‌پردازی‌های مهندسان گوگل از دکوراسیون داخلی متفاوت آن نشات می‌گیرد. در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم نماهایی از دکوراسیون داخلی شرکت گوگل از سراسر جهان را گردآوری کنیم. اگر شما هم مثل من دوست دارید با این طراحی‌های خلاقانه آشنا شوید. با ما همراه باشید تا بخشی از این دکوراسیون خلاقانه را با هم ببینیم.

انواع طراحی داخلی شرکت گوگل در سراسر جهان

طراحی داخلی شرکت گوگل در دوبلین، ایرلند

مطمئنا شما هم با من موافق هستید که هیچ چیز به اندازه احساس راحتی در محل کار لذت بخش نیست. اگر دکوراسیون محل کار به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوان هم کار کرد و هم با همکاران تعامل بود. کارایی نیز چندین برابر می‌شود. البته امروزه بیشتر کسب و کارهای جدید به دنبال در هم شکستن مرزهای خشک بودن محل کار هستند. آنچه در تصویر زیر می‌بینید نمونه‌ای از برگزاری جلسات گپ و گفت کارمندان گوگل است. این جلسات که برای صرف چای و ایده‌پردازی تشکیل می‌شود در فضای باز برگزار شده است که حس مثبت بیشتری دارد.

نمونه‌ای از طراحی داخلی شرکت گوگل برای جلسات ایده‌پردازی و استراحت در فضای باز

در نگاه اول ه این عکس ممکن است تعجب کنید. زیرا فضای کاری که از شرکت بزرگی مثل گوگل انتظار دارید متفاوت از چیزی است که در تصویر مشاهده می‌شود. هر چند این فضا بیشتر شبیه کارگاههای هنری است. اما جالب است بدانبد که در حقیقت این اتاق کار فضایی صمیمی برای انجام کارهای مورد نظر و استراحت و صد البته صرف چای یا میان وعده است. همانگونه که می‌بینید انواع میز کار مدرن در ارتفاع‌های مختلف برای انواع سلیقه نیز در این شعبه از گوگل تعبیه شده است.

طراحی داخلی شرکت گوگل

نمونه‌ای از طراحی داخلی شرکت گوگل

اتاق غذاخوری هر چه چیدمان خودمانی‌تری داشته باشد. جذابیت و راحتی بیشتری نیز برای کارکنان خواهد داشت. همانگونه که در تصویر زیر می‌بینید طراحی میزهای غذاخوری مختلف در اندازه‌های متفاوت، اتاق غذاخوری گوگل را شبیه رستوران کرده است. این طراحی برای این است که هر کس طبق دلخواه با دوستان خود برای صرف غذا و گپ و گفت‌های دوستانه مشغول شود.

طراحی داخلی شرکت گوگل در زوریخ، سوئیس

همه ما با شنیدن جلسه کاری، یک جلسه خشک و جدی را تصور می‌کنیم. احتمالا در تصور ما همه افراد حاضر در جلسه نیز باید لباس فرم یا کت و شلوار به تن داشته باشند و با قیافه‌ای گرفته به بحث و تبادل نظر بپردازند. اما همانگونه که در تصویر زیر نیز می‌بینید در اتاق جلسات گوگل خبری از این چیزها نیست. بلکه طراحی خلاقانه‌ی صندلی به شکل قایق نیز حال و هوای فوق‌العاده‌ای به آن داده است. مطمئنا این محیط دوستانه و خلاقانه فرآیند ایده‌پردازی این شرکت را نیز بهبود خواهد بخشید.

طراحی داخلی شرکت گوگل

طراحی داخلی شرکت گوگل برای اتاق جلسه

پشت میز نشستن‌های طولانی استراحت‌های کوتاهی را می‌طلبد که طی آن کارمندان بتوانند ریکاوری شده و انرژی خود را به دست آورند. شرکت گوگل با یک طراحی داخلی منحصر به فرد اتاق استراحتی با صندلی‌های راحت و محیطی شبیه محیط زیر دریا یا آکواریوم را برای کارمندان خود تعبیه کرده است. مطمئنا چنین محیطی آرامش فکری کارمندان را چندین برابر خواهد کرد.

نمونه‌ای از طراحی داخلی شرکت گوگل برای اتاق استراحت با طرح آکواریوم

طراحی داخلی شرکت گوگل در مسکو، روسیه

مطمئنا هر چه کارمندان آرامش فکری بیشتری در محیط کار خود داشته باشند، کارایی بیشتری نیز خواهند داشت. ایده‌ی فوق‌العاده‌ی شرکت گوگل برای استفاده از المان برگ و رنگ سبز در اتاق کار و استفاده از میز و مبل مدرن تک نفره یک فضای کاری بی‌نظیر را برای کارمندان آن فراهم کرده است.

طراحی داخلی شرکت گوگل

طراحی داخلی شرکت گوگل با طرح درخت

طراحی داخلی شرکت گوگل در سیدنی، استرالیا

امروزه همه جا بحث از طراحی میز کار مدرن برای افزایش کارایی است. اما آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده بودید که طرح منحصر به فردی نیز می‌توان برای میز کارهای مدرن در نظر گرفت. آنچه که می‌بینی نمونه‌ای از طراحی میز کار مدرن شیشه‌ای به شکل وان است. هر چند در نگاه اول ممکن است این میز بچگانه به نظر برسد. اما حس خوبی را به کارمند منتقل می‌کند. میزهای کار شیشه‌ای یکی از مدرنترین میزهای کار موجود هستند. که امروزه روزه به روز بر طرفداران آن‌ها افزوده می‌شود.

طراحی داخلی شرکت گوگل

نمونه‌ای از طراحی میز کار مدرن گوگل

طراحی داخلی شرکت گوگل در مونیخ، آلمان

هیچ الزامی به طراحی‌های عجیب و غریب در گوگل وجود ندارد. ممکن است یک دکوراسیون ساده و در عین حال شیک گویای همه خلاقیت مهندسان و طراحان باشد. آنچه در تصویر زیر می‌بینید نمونه‌ای از طراحی ساده و منحصر به فرد گوگل برای اتاق جلسه است. البته همین دکوراسیون می‌تواند برای اتاق کار کارمندان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی داخلی شرکت گوگل

نمونه‌ای از طراحی داخلی ساده اما شیک شرکت گوگل

طراحی داخلی شرکت گوگل در مونترال، کانادا

همانگونه که می‌دانید بازی می‌تواند نقش موثری در افزایش خلاقیت و پرورش ذهن داشته باشد. از این رو شرکت‌های بزرگی مثل گوگل که نیاز به ایده‌پردازی و خلاقیت اعضای تیم خود دارند. معمولا یک اتاق فکر و بازی برای کارمندان خود در نظر می‌گیرند که هر از گاهی با انجام بازی‌های فکری علاوه بر کاهش استرس خود به ایده‌پردازی‌هایی در موضوعات متنوع نیز بپردازند.

طراحی داخلی شرکت گوگل

نمونه‌ای از طراحی داخلی شرکت گوگل برای اتاق بازی و فکر

  • مبلمان اداری میز اداری

مبلمان اداری

میز اداری

پارتیشن شیشه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی