مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

بایگانی

طراحی مبلمان اداری مدرن اولین گام برای طراحی داخلی مناسب محیط کار

مبلمان اداری میز اداری | پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ب.ظ

طراحی مبلمان اداری مدرن امروزه به کاری تخصصی تبدیل شده است که به متخصصان طراحی داخلی سپرده می‌شود. این متخصصان معمولا با بررسی سازمان و نوع فعالیت آن بهترین مبلمان اداری ممکن را طراحی می‌کنند. زیرا سازمان‌های امروزی از حالت سنتی خود خارج شده‌اند. بنابراین بر اساس فعالیت خود به چیدمان مدرن‌تری نیاز دارند. دکوراسیون داخلی دفتر کار، میزکارهای مدرن، مبلمان اداری شیک، همه و همه امروزه دیگر طرح و مدل متفاوتی یافته‌اند. بنابراین برای هر مدیری لازم است که قبل از خریداری یا سفارش مبلمان اداری برای دفتر کار یا شرکت خود با اصول کلی مربوط به این زمینه آشنا شود.

اگر به عنوان مدیر یک مجموعه قرار است به تازگی دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید در این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب سعی کرده‌ایم جدیدترین مدل‌های طراحی شده مبلمان اداری را برای صاحبان کسب و کار و سرگروه استارتاپ‌ها گردآوری کنیم. با ما همراه باشید تا چند نمونه از جدیدترین طراحی مبلمان اداری را با هم ببینیم.

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

طراحی مبلمان اداری مدرن و نکاتی که در ارتباط با آن باید بدانید

اگر دوست دارید محیط کسب و کار شما مدرن و امروزی باشد. اولین گام این است که تفکر چارچوبی و سنتی را کنار بگذارید. در کسب و کارهای امروزی دیگر خبری از میزهای کاری خسته کننده و محیط خشک و جدی نیست. بلکه همه کارمندان به شکل اعضای یک گروه یا تیم بخشی از کارها را پیش می‌برند. از این رو در طراحی مبلمان اداری برای این کسب و کارها نیز باید دقت کافی اعمال شود. برای آشنایی با نحوه چیدمان سازمان‌های امروزی می‌توانید نگاهی کلی به طراحی داخلی شرکت گوگل داشته باشید. با بررسی این شرکت‌های موفق و معروف دنیا متوجه می‌شوید که محیط کاری امروزی از حالت خشک و جدی خود خارج شده است. بنابراین راحتی و صمیمیت کارکنان خود را به عنوان اولویت کار خود قرار دهید. همانگونه که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید مبل‌های راحتی با میزهای کوچکی برای دفتر کار استارتاپی طراحی شده است. این طراحی مبلمان اداری می‌تواند تمام نیازهای کارکنان از جمله میز کار، اتاق غذاخوری و جلسه را تحت پوشش قرار دهد. این چیدمان حس خوبی از محیط کار را به کارکنان منتقل می‌کند.

طراحی مبلمان اداری

نمونه‌ای از طراحی مبلمان اداری مدرن

اگر حوزه فعالیت شما به گونه‌ای است که رعایت حریم خصوصی از اولویت‌های اساسی است. می‌توانید طراحی مبلمان اداری شرکت خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که قسمت بالای صندلی حالت قوسی شکلی داشته باشد. در این مدل میز کوچک مجزایی برای قرارگیری لپ تاپ تعبیه شده است. این مدل صندلی آرامش خیال کارمندان شما را تضمین می‌کند. به گونه‌ای که کارکنان می‌توانند در نهایت آرامش و آسودگی مراحل کار خود را پیگیری کنند.

نمونه‌ای از طراحی مبلمان اداری مدرن به صورت تک نفره

احتمالا به عنوان مدیر مجموعه یا سرگروه تیم گاهی نیاز داشته باشید که در گوشه‌ی دنجی به بررسی عملکرد پروژه‌های خود بپردازید. برای این منظور می‌توانید میز زاویه‌داری برای خود سفارش دهید. به منظور تمرکز بیشتر می‌توانید کمد فایلی را نیز در اتاق خود تعبیه کنید تا به راحتی به پرونده‌ی پروژه‌ها و داده‌های آن‌ها دسترسی داشته باشید.

طراحی مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری دفتر کار مدیر

اگر زمینه فعالیت شما به گونه‌ای است که با فایل‌های مختلفی کار می‌کنید. بهتر است بخش فایلینگ دفتر کار خود را به شکل خاصی طراحی کنید. فایلینگ دفتر کارهای مدرن باید به گونه‌ای باشد که همه زونکن‌ها به راحتی قابل دسترس باشند. میز کار خود را نیز به شکل ال شکل طراحی کنید تا تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز شما را به راحتی برای شما قابل دسترس نماید.

طراحی مبلمان اداری

نمونه‌ای از طراحی مبلمان اداری دفتر کار

فرقی ندارد که شرکت شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند. در نهایت به محلی برای ایده‌پردازی و تبادل نظر احتیاج خواهید داشت. در طراحی مبلمان اداری مدرن و امروزی معمولا از قرار دادن میزهای جلسه قدیمی و رسمی خودداری می‌شود. زیرا این میزها حس خوبی به کارکنان منتقل نمی‌کنند. در عوض از میزهای بیضی یا مستطیلی که کارکنان به راحتی بتوانند به گپ و گفت بپردازند استفاده می‌شود که حس صمیمیت بیشتری را به اعضای سازمان منتقل می‌کنند.

طراحی مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری برای اتاق جلسه

همه ما به تبع چارچوب ذهنی شکل گرفته از گذشته میز کار را میزی ساده همراه با یک یا چند کشو تصور می‌کنیم. اما میز کارهای مدرن امروزی به کل شکل متفاوتی دارند. به عنوان مثال اگر دفتر کار کوچکی دارید و نمی‌توانید برای هر یک از کارکنان خود اتاق مجزایی تخصیص دهید. می٬توانید با طراحی یک میز کار به شکل خط‌های متقاطع یا گرافی شکل علاوه بر استفاده بهینه از محیط کار خود، صمیمیت و همدلی بین کارکنان خود را نیز افزایش دهید. زیرا در این مدل از میز کارمندان می‌توانند به راحتی با هم در ارتباط بوده و به تبادل نظر با یکدیگر بپردازند. از طرفی نیز چون همدیگر را می‌بینند حس همدلی بیشتری دارند.

طراحی مبلمان اداری

نمونه‌ای از میز کار مدرن و امروزی

احتمالا بسیاری از اعضای سازمان و کسب و کار شما نیز مثل من دوست دارند در محیط کار خود برای خود گوشه دنجی به سلیقه خودشان داشته باشند. زیرا انتخاب مدل میز کار به شکل دلخواه و چیدمان آن با سلیقه خود فرد نوعی حس نزدیکی با محیط کار را در فرد ایجاد می‌کند. حتی اختصاص یک کشو به هر فرد برای قرار دادن لوازم شخصی نیز حس فوق‌العاده‌ای در او ایجاد می‌کند. زیرا احساس می‌کند در محیط کار به شخصیت و حریم خصوصی او احترام قائل می‌شود. از این رو با سفارشی سازی میزهای کار می‌توانید تعداد کشوهای بیشتری برای آن تعبیه کنید که کارکنان شما بتوانند به راحتی لوازم شخصی خود را در یکی از آن‌ها قرار دهند.

نمونه‌ای از طراحی مدرن مبلمان اداری

اگر زمینه فعالیت شما به گونه‌ای است که به مراجعان خود مشاوره می‌دهید. مطمئنا به میزی نیاز دارید که با مشتریان و مراجعان خود رو در رو بنشینید و صحبت کنید. با توجه به اینکه چیدمان و دکوراسیون محل مشاوره تاثیر روانی زیادی بر روی پذیرش یا عدم پذیرش مشاوره دارد. بنابرای بهتر است به اندازه کافی در طراحی داخلی اتاق مشاوره خود حوصله به خرج دهید. همانگونه که در تصویر زیر می‌بینید تانتخاب یک چشم‌انداز مناسب و ترکیب رنگ روشن و تیره زیبایی فوق‌العاده‌ای به این اتاق کار بخشیده است.

نمونه‌ای از طراحی مبلمان اداری مدرن دفتر کار

معمولا طی مذاکره با مشتریان و ارائه مشاوره به مراجعان گاهی نیاز دارید که با استناد به اسناد و داده‌های موجود مثال‌های عینی بیاورید. بنابراین باید طراحی مبلمان اداری خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که به راحتی بتوانید به فایل‌ و کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید. شکل خاص این میز و طراحی منحصر به فرد آن می‌تواند حس خوبی را به مخاطبان شما منتقل کند. در صورت تمایل می‌توانید بخش پشتی میز خود را نیز به شکل بیضی سفارشی سازی کنید و تیزی آن را از بین ببرید.

طراحی مبلمان اداری اتاق مشاوره

مطمئنا هیچ چیز به اندازه تهیه یک میز کار سفارشی سازی شده که طبق سلیقه کارمندان شما تهیه و چیده شده است، محیط کار را برای اعضای تیم لذت بخش نمی‌کند. اگر به عنوان یک مدیر می‌خواهید کارایی کارمندان خود را افزایش دهید و به آن‌ها کمک کنید که راحتی بیشتری در محیط کاری داشته باشند. چیدمان اتاق کارشان را به خودشان بسپارید. سعی کنید دست آن‌ها را تا جای ممکن باز بگذارید تا بتوانند تصاویر دلخواه خود را به دیوارها بچسبانند. از آن‌ها بخواهید وسایل شخصی خود را با خود بیاورند و میز کارشان را به دلخواه خود بچینند. حتی انتخاب مدل میز و صندلیشان را نیز به خودشان بسپارید. این کار باعث می‌شود تمایل بیشتری به وقت گذراندن در محیط کار دارند.

طراحی مبلمان اداری و میز کار مدرن

اگر شما هم به عنوان سهامدار یکی از شرکت‌هایی که تعداد سهامداران آن‌ها از یکی دو نفر بیشتر نیست فعالیت می‌کنید. احتمالا به یک اتاق جلسه و میز جلسه‌ی کوچکی نیاز دارید. با توجه به اینکه ممکن است طی جلسات خود ویدئو کنفرانس نیز برگزار کنید یک تلویزیون یا ال سی دی نیز در کنار میز جلسه تعبیه کنید. میزی که در شکل زیر می‌بینید بهترین مکان برای ایده‌پردازی و تبادل نظر در مورد مسائل مختلف است. بررسی داده‌ها و آمار و ارقام به شکل نمودار نیز به راحتی در این طراحی میسر می‌شود.

طراحی مبلمان اداری اتاق جلسه

همانگونه که می‌دانید لازمه طراحی یک دفتر کار مدرن، داشتن دکوراسیون داخلی و میز کار مدرن است. طراحی میز کار مدرن این امکان را برای افراد حاضر در دفتر کار فراهم می‌کند که طبق خواسته و میل خود ارتفاع میز دلخواهشان را انتخاب کنند. زیرا معمولا خسته کننده شدن نشستن پشت میز کار، مهمترین عامل کاهش کارایی کارکنان است. اما اگر شما به عنوان یک مدیر کاربلد طراحی داخلی شرکت خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که کارمندانتان در ساعات کاری مختلف حق انتخاب داشته باشند. می‌توانید کمک زیادی به افزایش کارایی کسب و کارتان بکنید. در تصویر زیر نمونه‌ای از میز کار مدرن و امروزی و میز کار سرپایی آمده است که در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند.

طراحی مبلمان اداری

طراحی مدرن مبلمان اداری

  • مبلمان اداری میز اداری

مبلمان اداری

میز اداری

پارتیشن شیشه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی