مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

بایگانی

ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی محل کار مدرن

مبلمان اداری میز اداری | پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار یکی از مهمترین چالش‌هایی است که مدیران شرکت‌ها با آن مواجه هستند. زیرا به محض ورود به یک شرکت، دکوراسیون داخلی مانند زبان بدن شرکت عمل می‌کند و ذهنیت مخاطبان را شکل می‌دهد. از این رو طراحی دکوراسیون داخلی محل کار به نیروهای متخصص و کاربلد نیاز دارد. یعنی افرادی که از اصول طراحی داخلی و روانشناسی رنگ‌ها آگاهی دارند و می‌توانند بهترین ترکیب رنگ و طرح را متناسب با زمینه فعالیت هر شرکت تشخیص دهند.

امروزه با حرکت شرکت‌ها به سمت مدرنیته شدن طراحی دکوراسیون داخلی محل کار نیز به سمت طراحی‌های خلاقانه سوق پیدا کرده است. از این رو استفاده از ایده‌های خلاقانه در دکوراسیون داخلی محل کار با استقبال بی‌سابقه‌ای رو به رو است. بنابراین اکثر مدیران امروزی ایده‌های خلاقانه خود را با مهندسان طراحی داخلی در میان می‌گذارند تا با مشورت آن‌ها بهترین دکوراسیون را برای شرکت یا محل کار خود در نظر بگیرند.

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

البته نکته قابل توجهی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی محل کار وجود دارد انتخاب طراحی مناسب با زمینه فعالیت و نوع سازمان است. زیرا به عنوان مثال طراحی داخلی محیط کار استارتاپ ها با طراحی داخلی سازمان‌های رسمی متفاوت است. بنابراین انتخاب مبلمان اداری و میز کار در هر یک از آن‌ها متفاوت خواهد بود. در ادامه به بررسی ایده‌های جدیدی برای دکوراسیون داخلی محل کار مدرن می‌پردازیم.

ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی محل کار مدرن

در صورتی که فضای کاری شما به گونه‌ای است که باید همه میزهای کارتان در یک اتاق قرار بگیرد. بهتر است در انتخاب مبلمان اداری خود دقت کنید. زیرا در صورتی که میز کار و رنگ مناسبی را برای فضای کاری خود انتخاب نکنید محیط برای کارمندان بسیار خسته کننده خواهد شد. همین امر نیز به شدت باعث کاهش بهره‌وری آن‌ها می‌شود. به یاد داشته باشید که استفاده از کف پوش و کاغذ دیواری رنگی، گلدان و گل‌های طبیعی یکی از عواملی است که باعث تقویت روحیه‌ی کارکنان شما می‌شود. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید کاغذ دیواری طرحدار و کف پوش زرد رئح تازه‌ای به محیط کار بخشیده است. از سوی دیگر نیز میزهای کار به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که کارمندان دو به دو رو به روی هم قرار می‌گیرند. این کار علاوه بر ایجاد همدلی و تعامل بین کارکنان بهره‌وری را افزایش می‌دهد. زیرا هر فرد با دیدن همکار خود اشتیاق بیشتری برای کار کردن پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این اتاق نشیمن کوچکی نیز در گوشه‌‌ای از دفتر کار تعبیه شده است که می‌تواند محل مناسبی برای چای عصرانه و جلسات طوفان فکری باشد. توجه داشته باشید که رنگ‌های شاد و گلدان‌ها زیبایی این طراحی داخلی را چندین برابر کرده است.

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار 1

نمونه‌ای از طراحی دکوراسیون داخلی محل کار با کنترل فضای خالی

در صورتی که در دفتر کار شما به پارتیشن بندی نیاز است است، استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای انتخاب مناسب‌تری است. زیرا استفاده از دیوارهای کاذب یا پارتیشن چوبی احساس خوبی به کارمندان نمی‌دهد. این پارتیشن بندی می‌تواند برای جدا کردن بخش‌های مختلف از یکدیگر و یا جدا کردن اتاق جلسه مورد استفاده قرار گیرد. البته در صورت تمایل می‌توانید میز بلندی را نیز در سالن محل کار خود تعبیه کنید. این میز هم می‌تواند برای تنوع به عنوان میز کار قرار گیرد و هم محل مناسبی برای گپ و گفت کارمندان و صرف چای باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

استفاده از پارتیشن در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

به یاد داشته باشید که در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید یک طراحی داخلی شیک می‌تواند به نوبه خود به یکی از رموز موفقیت شما تبدیل شود. بنابراین سعی کنید از فضای موجود بهینه‌ترین و بهترین استفاده را داشته باشید. استفاده از ایده‌های خلاقانه و نو و طراحی‌های منحصر به فرد زیبایی وصف ناپذیری به دفتر کار شما می‌بخشد. استفاده از میزهای کار با طرح‌های متنوع و تابلوهای سه بعدی یکی از ناب‌ترین ایده‌های موجود برای طراحی دکوراسیون داخلی محل کار مدرن است.

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

یک طراحی شیک برای دکوراسیون داخلی محل کار

در صورتی که شرکت شما در زمینه کار گروهی فعالیت می‌کند به میزهای گروهی نیاز خواهید داشت. میزهای گروهی امکان تعامل بیشتر را برای کارمندان و اعضای تیم محقق می‌کنند و حس صمیمیت و همدلی بیشتری به آن‌ها می‌دهند. البته فراموش نکنید که بخشی از محیط کار را نیز به شکل میز کارهای فردی طراحی کنید. زیرا هر فردی گاهی نیاز به تمرکز بیشتر و تفکر دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار برای شرکت‌هایی کارهای گروهی

اگر زمینه کاری شما هم به صورتی است که به شکل تیم فعالیت می‌کنید لازم است دکوراسیون مناسبی را برای محل کار خود برگزینید. زیرا کارهای تیمی صمیمیت و راحتی بیشتری را نسبت به سایر کارها می‌طلبند. انتخاب مبلمان اداری مناسب و میز کار متناسب و دکوراسیون مطابق با سلیقه اعضای تیم یکی از اصولی است که همواره در طراحی داخلی شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد. تخصیص میز مطالعه و هم اتاق شدن دوستان در تیم‌های کاری می‌تواند علاوه بر افزایش بهره‌وری سبب افزایش خلاقیت و راحتی اعضای تیم شود. همچنین انتخاب ترکیب رنگ مناسب و آرامبخش نیز از نکات روانشناسی در زمینه انتخاب دکوراسیون داخلی است که همواره باید به آن توجه شود.

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار برای تیم‌های کاری

هر چند در نظر گرفتن میز کار گروهی در سازمان‌های سلسله مراتبی کاربرد زیادی ندارد. در مقابل بهترین گزینه برای استارتاپ ها و تیم‌های کاری فلت است. یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی میز کار گروهی باید مد نظر قرار گیرد اندازه آن است. زیرا باید به گونه٬ای انتخاب شود که هر کس فضای کافی برای قرار دادن اسباب و وسایل خود در اختیار داشته باشد. از سوی دیگر نیز دسترسی به پریز برق و روشنایی کافی برای همه افرادی که دور میز نشسته‌اند از دیگر مسائل مهمی است که در طراحی میز باید به آن توجه شود. انتخاب کاغذ دیواری مناسب و روحیه دهی به کارکنان و اعضای تیم نیز از دیگری مسائلی است که از نظر روانشناسی تاثیر زیادی بر بازده کارکنان می‌گذارد.

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

استفاده از میز کارگروهی طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

  • مبلمان اداری میز اداری

مبلمان اداری

میز اداری

پارتیشن شیشه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی