مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

بایگانی

مدل‌های میز مدیریت و تصور عمومی از یک میز مدیریت مناسب

مبلمان اداری میز اداری | پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ

همه ما با شنیدن میز مدیریت میز بزرگ و فوق‌العاده‌ای را در ذهنمان مجسم می‌کنیم. میزی که جدا از سایر میزهای اداری کارمندان قرار دارد و متفاوت است. و یا در اتاق مجزایی قرار گرفته است و همه کارمندان باید برای ورود به این اتاق باید اجازه بگیرند. مدیر را نیز فردی خشک و جدی و عصبی می‌دانیم. که تمام ساعت کاری خود را در جلسه و یا پشت میز مدیریت می‌گذارند و لیست کارها را در اختیار زیردستان خود قرار می‌دهد.

اما آنچه که گفتیم تنها تصور ذهنی است که از کودکی در ذهن ما نهادینه شده است. می‌توان گفت شغل مدیریت یکی از دشوارترین و حساس‌ترین شغل‌های هر مجموعه‌ای است. زیرا مدیریت تمام ارتباطات و پیشبرد اهداف شرکت و کارهای نظارتی بر عهده مدیر است. همین موضوع نیز سبب می‌شود که مدیر نیاز به آرامش و تمرکز فکری بیشتری داشته باشد. از سوی دیگر نیز با توجه به این‌که تمام پرونده‌ها و کاغذبازی‌های اداری در نهایت در اختیار مدیریت قرار می‌گیرد بنابراین باید میز مدیریت به گونه‌ای انتخاب شود که کنترل و مدیریت این کاغذها نیز به سادگی امکانپذیر باشد.

میز مدیریت

میز مدیریتی به همراه چینش اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری هر شرکتی در نگاه اول معرف شخصیت مدیر آن است. بنابراین فردی که به عنوان مدیریت شرکت فعالیت می‌کند سعی دارد بهترین چیدمان و طراحی داخلی را برای شرکت انتخاب کند. با توجه به این که میز کار مهمترین المان موجود در دفتر کار است و نقش به سزایی در دکوراسیون آن دارد. انتخاب مدل مناسب میز و صندلی یکی از نکاتی است که مدیران همواره باید آن را مد نظر قرار دهند. از سوی دیگر نیز چون در اولین برخورد با مشتریان دکوراسیون اتاق کار مدیر، نحوه‌ی پوشش و مدل میز مدیریت تاثیر روانشناختی بر روی آن‌ها می‌گذارد. از این رو انتخاب مبلمان اداری یکی از حساس‌ترین موضوعاتی است که مدیران با آن دست به گریبانند. در این مطلب سعی کرده‌ایم مدل‌های مختلف میز مدیریت و دلیل انتخاب هر یک را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار دهیم.

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

میز اداری

مبلمان اداری

پارتیشن شیشه ای

مدل‌های میز مدیریت برای انتخاب متناسب با زمینه فعالیت

در صورتی که زمینه فعالیت شما به گونه‌ای است که به عنوان یک مدیر ترجیح می‌دهید با کارمندان در تعامل بوده و بر انجام دادن صحیح کارها نظارت داشته باشید. می‌توانید به کمک پارتیشن شیشه‌ای گوشه‌ای از دفنر کار را به بخش مدیریت اختصاص دهید. با این کار علاوه بر داشتن محلی برای تمرکز فکری بیشتر ارتباط چشمی با کارمندان خود را نیز حفظ خواهید کرد. طراحی یک کمد دیواری و کتابخانه برای بخش مدیریت و فایلینگ برای میز مدیریت یکی از ایده‌های پرطرفداری است. زیرا باعث می‌شود مدیریت نامه‌ها و فایل‌ها به سهولت انجام شود.

میز مدیریت

مدل میز مدیریت مدرن همراه با فایلینگ

در حالت کلی می‌توان گفت رنگ‌های تیره زیبایی خاصی به دکوراسیون دفتر کار می‌دهند. بنابراین اگر قصد انتخاب دکوراسیون تیره رنگی را برای محل کار خود دارید می‌توانید چیدمانی مشابه تصویر زیر را انتخاب کنید. همانگونه که می‌بینید میز مدیریت در مرکز قرار گرفته است. تا دسترسی کاملی به فایل‌ها و اتاق نشیمن داشته باشد. طراحی میز مدیریت به صورت سه بخشی امکان مانور بیشتری به مدیر می‌دهد و باعث می‌شود نامه‌ها و سایر وسایل به راحتی طبقه‌بندی شوند. همچنین در طراحی میز اداری و بالاخص میز مدیریت قرار گرفتن چراغ مطالعه نباید فراموش شود. زیرا در کارهای حساس نقش به سزایی دارد.

میز مدیریت

نمونه‌ای از چیدمان فوق‌العاده شیک برای بخش مدیریت کسب و کارها

در صورتی که سازمان شما کاملا مدرن نبوده و یا زمینه‌ی فعالیت شما به گونه‌ای است که نیاز به آرامش فکری و تمرکز بیشتری دارید. احتمالا میز مدیریت در اتاق مجزایی قرار گرفته است. یکی از محاسن طراحی اتاق مجزا برای مدیران داشتن استقلال و تمرکز بیشتر آن‌ها است. اما از سوی دیگر نیز محدود بودن باعث کاهش خلاقیت می‌شود. از این رو بهتر است اندازه میز مدیریت نسبتا بزرگ انتخاب شود تا چیدمان متفاوت روی میز خلاقیت بیشتری به ذهن مدیر بدهد. همچنین استفاده از فایلینگ شیک و کمد دیواری و کتابخانه نیز از جمله دیگر عواملی است که امکان ایده‌پردازی را برای مدیران فراهم می‌کند.

میز مدیریت

نمونه‌ای از مدل میز مدیریت در اتاق مجزا

مطمئنا به عنوان مدیریت یک مجموعه ممکن است نامه‌های محرمانه زیادی را از رقبا و شرکای تجاری خود دریافت کنید. اما همانگونه که می‌دانید این نامه‌های محرمانه نمی‌توانند مانند سایر نامه‌های در بین فایل‌های عمومی قرار گیرند. برای این منظور بهتر است میز مدیریت به گونه‌ای طراحی شود که کمد یا فایلینگ کوچکی در بخش داخلی داشته باشد. به این ترتیب مدیریت به راحتی می‌تواند تمام اسناد محرمانه خود را در بخش فایلینگ میز خود قرار داده و در صورت نیاز نیز آن را قفل کند. این کار باعث افزایش امنیت و سهولت کار مدیران می‌شود.

میز مدیریت

میز مدیریت به همراه فایلینگ

با توجه به اینکه مدیریت شغل پراسترسی است. انتخاب ترکیب رنگ مناسب یکی از عوامل موفقیت مدیران است. هر چند انتخاب مبلمان اداری تیره رنگ معمولا بیشتر از رنگ‌های روشن رواج دارد. اما انتخاب میز مدیریت رنگ روشن و به ویژه سفید رنگ نیز می‌تواند تا حد زیادی آرامش فکری را برای مدیر فراهم کند. از سوی دیگر نیز ترکیب رنگ سفید با مشکی می‌تواند زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی شرکت نیز بدهد. از این رو در صورتی که تمایل داشته باشید رنگ مبلمان اداری شرکت خود را به صورت تیره و روشن انتخاب کنید بهتر است از قبل دورنگ که همخوانی بیشتری با هم دارند را انتخاب کرده، سپس اقدام به سفارش محصولات مورد نظر خود بکنید.

میز مدیریت

نمونه‌ای از میز مدیریت با رنگ روشن

با توجه حساسیت و استرس شغل مدیریت، میز مدیریت باید به گونه‌ای انتخاب شود که راحت بوده و تنش در محیط کار را به حداقل برساند. از این رو قبل از سفارش میز مدیریت بهتر است نکات مهمی که در ساخت میز کار باید به آن توجه شوند مورد مطالعه قرار گیرند. تا جنس و ارتفاع و سایر ویژگی‌های میز قبل از سفارشی‌سازی شدن تعیین گردند.

میز مدیریت

مدل میز مدیریت

  • مبلمان اداری میز اداری

مبلمان اداری

میز اداری

پارتیشن شیشه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی